Skip navigation

Det har ar mitt forsta inlagg. Jag vart sa javla imponerad av alla som blogga och deras haftiga inlagg med bilder o what not sa jag bestamde mig att francis ocksa skulle na ut till varlden. Just nu ar jag i thailand o njuter av varenda sekund da jag vet vad jag har att se fram emot i Sverige vilket ar NADA! Ett liv i misar dar man kan slanga in jobbnarkomani, dyster omgivning, otur i karlek osv…. Anyways hoppas ni kommer gilla d jag skriver om inte sa bryr jag mig inte hehe. Peace/Fly By Night

Kommentera

